پارت..3 ..رو ..اوردم

ابن سومین باره که میخوام این پارت رو بنویسم😔😔

خسته شدم

برید ادامه

قبلش شانا ، شینا لطفا ساکت باشید سریع بنویسم تموم بشه (من که یکسری جاها اگه مجبور بشم باید توضیح بدم ولی باشه )

《باور کن خودم خسته شدم تو دو تای قبلی هی پارازیت انداختم این یکی رو حال ندارمممم》

خب مشکل حل شد برید ادامه

(💚ادرین ، 💜ناشناس ،😼پلگ )

(ناشناس دختره )

💜ادرین صدام رو میشنوی؟

💚آره ولی تو کی هستی؟

💜الان وقت سوال نیست خوب گوش بده

*صدای انفجار چیزی شنیده میشود و سپس صدای فریاد های کمک و خنده های شرورانه شنید میشود[چه متن  ادبی ای  شد😐 انگار دارم از کتاب تاریخ میخونم ]*

💚صدای چی بود ؟[بچه فضول گفت سوال نپرس دیگه ]《به ما میگی ساکت بعد خودت 2 برابر حرف میزنی😬》[😆]

💜گفتم سوال نپرس [گفتم که😐] گوش بده ببین چی میگم من نگهبان اعظم میراکلس لیدی باگ هستم توضیحات اضافه رو همکارم بهت میگه[منو میگه؟ ]《خفه ببینم چی میشه 》[😐] به زودی نگهبان اعظم میراکلس گربه سیاه به بعد شما میاد(اینجا منظورش ابعاد موازیه مثل اینکه اونا توی یه سیاره دیگه زندگی میکنن ) به ما حمله شده و امکان داره میراکلس های اعظم رو به دست بیارن میراکلس ها اینجا نیستن ولی نقشه هایی که برای پیدا کردنشون لازمه اینجاست (مکان میراکلس ها ثبت شده یعنی) دو  تا از اونا توی بعد شماست خیلی مراقب باشید وچحتما به لیدی باگ بگو 2 روز دیگه نیمه شب باید به بالاترین طبقه برج ایفا برید همکار من یعنی نگهبان اعظم میراکلس گربه سیاه به بعد شما میاد ولی همراه اون امکان داره یکسری هیولا و قاتل هم بیاد پس آماده باشید اونا بل دن از جادو استفاده کنن موفق باشی حرف هام رو یادت نره......

*ادرین همان طور به سقف خیره میماند تا شاید چیز دیگری هم از اون فرد ناشناس بشنود*

💚 هی کجا رفتی؟ تو کی هستی ....اسم من رو از کجا میدونی......هیییی..من به حرفات ،وش دادم حالا تو باید جوابم رو بدی

💚......

خدای من اون هویت من رو میدونست 

یعنی یه شوخیه؟شاید کار پلگه

به پلگ نگاه کردم با چشمای چهار تا شده داشت به دیوار نگاه میکرد پنیر از دستش افتاد و با دستش سرش رو گرفت 《اخیی با اون دست ای کوچولو سرش رو گرفته مگه زلزله میخواد بیاد😑》

😼ادرینننننننن بدبخت شدیم خطری که الان تو راه در برابر هاک ماث هیچی نیستش سریع تیدیل شو و به لیدی باگ زنگ بزن اوضاع خطریه  امیدوارم اون بچه چیزیش نشه

💚باشه ...فقط یه سوال اون بچه کیه؟؟《منم میخوام بدونم😯 انی》[هههه. .نمیگم ]

😼آخه موز مگه الان وقت این سوالاست یه اشتباه توی این قضیه میتونه به نابودی جهان منحل بشه [چی شد؟ ]《منم نفهمیدم》(میگه که اگر اشتباه کنید جهان نابود میشه😐)

💚فهمیدم《نه نفهمیدی فهمیده بودی داشتی میراکلس ها رو همراه لیدی پخش میکردی》

.

.

.

.

ادامه در پارت بعد

برای پارت بعدی 5 نظر و 6 لایک میخوام😆

باییی