کمیک آوردم

Lady Dragon · 10:24 1399/09/19

سلام یه کمیک خیلی جالب آوردم. 

ترجمه هم از خودمه.و برای همین شاید یه کم اشتباه باشه. 

فقط بلد نیستم چجوری باید رو عکس با کدوم نرم‌افزار نوشته بذارم برا همین ترجمه ادامه هست. 

1=اوووه(خمیازه)

2=آدرین:صبح بخیر تیکی.  پلک:تیکی؟

3=وایسا!چی؟

4=پلگ:من نمی تونم درک کنم که اینجا داره چه اتفاقی می افته.ولی هر چی هست خیلی باحاله.

5=آدرین(یا همون مرینت):اوه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه.

6=من آدرینم😲

7=تو کی هستی؟     پلگ:من کوامی آدرینم،پلگ.

8=مرینت:چیییییییییی🤯.      پلگ:ای وای نباید اینو می گفتم ولی.... خب.... آدرین بعدا ازم تشکر می کنه.

9=مرینت:این یعنی که آدرین کت نواره!  این یعنی  که من قبلا بارها با عشقم بودم!  صحبت کردن ، مبارزه با آکوما ها، من بارها اون رو .  .  .  اون رو بوسیدم!  من آدرین رو بوسیدم!  اوه نه ... چیزی حتی بدتر از این که بوسه ها وجود دارد .... من .. چندین بار آدرین ر و رد کردم!    پلگ:اه حوصله ام سر رفت.پنیر نداری؟ 

10=مرینت:اوه بیچاره آدرین،الان داره چه لحظاتی سپری می کنه؟

11=مرینت(همون آدرین):این بهترین روز زندگیمه.

12=لیدی باگ(آدرین):هی من من لیدی باگم،من پاریس رو نجات می دم.   کت نوار :کت، لطفا.

 

نظر فراموش نشه