عکس میراکلسی

Lady Dragon · 16:37 1399/10/08

سلام سلام بازم عکس آوردم. 

خیلی خوشحالم که از عکسام خوشتون اومده و خیلی هاتون هم توی گفتینو گفته بودید که بزارم. 

و من هم الان میزارم. 

فقط یه چیزی...چرا توی بخش نظرات پیام نمیدین و توی گفتینو پیام میدین؟ 

برام جالبه بدونم. 

خب حالا بریم ادامه

​​​​​

​​​​​​

ینی من غش...آدرین انیمه ای خیلی قشنگ تره یا من اینطور فکر می کنم؟ 

واااااااااای آدرینت😍😍😍😍😍

مریکت😍😍😍😍😍😍من یه مریکتی پر و پاقرصم. 

اینم به مناسبت کریسمس 

وااااااای 

کپی به شدت آزاد😁😁😁😁

من یه تفسیر از این عکس کردم. 

​​​​​گلی که دست لیدی باگه صورتیه.همونی که توی قسمت باباگرگی کت به مرینت داده بود. 

و الان روی بالکن خونه ی مرینت هستن. 

پس یا فقط کت هویت لیدی باگ رو می دونه. 

یا هر دوتاشون می دونن. 

اگه اینجوری بشه خیلی عالیه. 

میراکلس به سبک اپلیکیشن ها 🤣🤣🤣🤣

واآآاااااااااااااااااااااااااااااایییییییییی مرینتو😍😍😍💓💓💓💓

حالت آبی لیدی نوار💓💓💓💓

و بریم چندتا پوستر میراکلسی ببینیم. 

و تمامید

لایک و نظر فراموش نشه.💓💓💓