عکس از آدرین

Lady Dragon · 14:28 1399/10/09

سلام

به درخواست یکی از میراکولر های عزیز عکس از آدرین آوردم.

ولی قبلش اینو ببینید... 

سوپرایز!!! 

فصل چهار و پنج با هم اومدن. 

به هر حال آرزو بر جوانان عیب نیست😔😔

حالا یه چندتا عکس خنده‌دار 

جذابیت هر شخصیت به روایت تصویر

از اولم مکس به نظرم آشنا میومد.

کلا هیچی نمی تونم بگم... 

برین ادامه

یکی از قشنگ ترین عکسام

وااااااااااای 

آدرین در بزرگسالی

ینی من غش

احسان(داداشم):اِ چرا افتادی؟ خب خوانندگان عزیز به دلیل غش کردن آبجیم من بقیشو میذارم.

چرا اینقدر این بیبی فیسه؟ 

خب این عکسه بهتر از اون یکیه. 

با اینکه میراکولر نیستم ولی خوشم اومد.

بابا عجب نقاشایی! 

اون فیلیکسه؟ 

_اممم.اِ احسان چیکار می کنی گوشیمو بده😠

-دوستان من رفتم که هانیه الان میاد پدرمو در میاره🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

خب بقیه عکسا رو خودم میذارم. 

یعنی جذبه در این حد! 

چه نازههههههههه 😍😍😍

قبول دارین آدرین انیمه ای قشنگ تره؟ 

و اینم از آخرین عکس. 

خداحافظیییی

​​​​​